woensdag 17 mei 2017

Ik wens je....

Deze keer een kaartje in een heel andere stijl.
In de serie Eastern Palace Specialty Designer Series Paper zitten 2 enkelzijdige bijzondere vellen die wat dikker zijn en exclusiever. Daar heb ik de basis van de kaartje mee gemaakt en er een stukje Window Sheet tegenaan geplakt.
Hierop heb ik een aantal Eastern Gold Vinyl Stickers geplakt.
De tekst ( uit de set Boeket vol goede wensen ) is aan de binnenkant gestempeld met versamark en met goud geembossed.
Op deze manier krijgt de kaart een hele sjieke uitstraling.

Het kaartje heb ik in een Striped Treat Bag ( nieuw ) gedaan waaruit ik een rondje gestanst heb met daarachter een stukje Window Sheet zodat je een doorkijkje krijgt en je de tekst van de binnenkant van de kaart kan zien.
De Treat Bag heb ik ook versierd met de Eastern Gold Vinyl Stickers.

Ik vindt hem super geworden en ik hoop jullie ook. ;)







Leuk dat je langs kwam en tot de volgende keer. ;)



Creatieve groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: