donderdag 1 juni 2017

Catalogus 2017 - 2018 Online

Het is 1 Juni en dat betekent dat de nieuwe Catalogus 2017 - 2018 Online gegaan is. Deze is 1 jaar lang geldig en loopt tot 31 mei 2018.
Hij staat weer vol met leuke nieuwe producten en ik heb mijn verlanglijst alweer klaar.....hihihi.....
Hier is de link zodat je hem Online kan bekijken.


http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2017-2018%20Annual%20Catalog/20170404_AC17_en-UK.pdf


Heb jij de nieuwe Catalogus nog niet en wil je liever een papieren exemplaar doorbladeren? Laat het mij dan weten, dan zorg ik dat er één jou kant op komt. ;)



En hebben jullie de nieuwe In Color kleuren al gespot?
Dit zijn ze. Mijn favoriete zijn de Berry Burst en de Lemon Lime Twist. Lekkere vrolijke en frisse kleuren.




En het leuke nieuws is dat wij nu 5 Nederlandse stempelsets hebben.
Deze staan niet in de Catalogus, wel de Engelse versie. ;)
En sommige hebben zelfs een bijpassende Pons of Framelits. Hoe gaaf is dat!
Hieronder vindt je ze.







En welke is jou favoriet? Ik kan eerlijk gezegd geen keuze maken aangezien ik ze allemaal leuk vindt.




Het laatste nieuwtje is dat Stampin Up deze maand een leuke Aktie heeft voor mensen die een keer Gastvrouw willen zijn in de maand Juni.



Deze Aktie  heet We Love Hosts.
Dat betekent dat als je een gekwalificeerde verkoop van 400,00 euro hebt tijdens jou Creatieve avond je naast je Stampin Rewards van 12% over dit bedrag je nog eens 40,00 euro extra aan producten ontvangt.
In dit geval mag je niet voor 48,oo euro aan gratis producten uitzoeken maar voor 88,00 euro.





Lijkt het jou leuk om een keer Gastvrouw te zijn?
Nodig dan wat mensen uit en als jij dan zorgt voor de drankjes met wat lekkers, dan zorg ik voor het Creatieve gedeelte.



Heb je ergens vragen over, wil je een bestelling plaatsen of een keer Gastvrouw zijn. Je mag mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl


Voor nu een hele fijne dag. Hier schijnt het zonnetje alweer. :)



Groetjes Rosalien


Geen opmerkingen: