dinsdag 20 juni 2017

Summertime

It's hot, hot, hot today.....maar liefst 30 graden. Dus genoeg reden om  het rustig aan te doen. ;)
Terwijl de airco hier zijn best doet om verkoeling te geven in huis ga ik mijn blog bericht schrijven.
Dit kaartje past perfect bij het weer van vandaag.
Alleen de kleur brengt al zon in huis en dan die luie strandstoel....hihi...het is een echte zomerse kaart geworden.





Ik heb hiervoor de stempel Colorful Seasons gebruikt. Bij deze set zijn ook Thinlits te verkrijgen maar die heb ik niet gebruikt.


Geniet van deze mooie dag en tot de volgende keer. ;)



Creatieve Groetjes.



Rosalien

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Dit kaartje past inderdaad perfect bij het warme weer van vandaag! Maar eigenlijk kun je met deze set alle weersverwachtingen aan want je kunt er alle kanten mee op! Hij staat dan ook hoog op mijn verlanglijstje, vooral nu ik deze mooie kaart van jou gezien heb!