zondag 24 september 2017

A Note Of Thanks

Bij elke bestelling doe ik altijd een zelfgemaakt kaartje en een klein presentje.
Voor deze maand heb ik gekozen om de stempel Painted Harvest te gebruiken. Ik vindt zonnebloemen geweldig en was dus heel blij dat we nu eindelijk een stempelset hiervan hebben.
Ik ben voor de traditionele kleuren gegaan maar ik heb deze bloem ook in andere kleuren voorbij zien komen en het resultaat is telkens weer geweldig. En er hoort ook een bijpassende envelop bij. ;)




Het presentje bestaat deze maand uit een Clear Tiny Treat Box met embellishments in Kerst stijl. Om het feestelijk te maken wordt het leuk verpakt.en hiervoor heb ik Santa's Suit Bundle gebruikt. ;)




Vanavond gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Wil je iets mee bestellen dan kan je jou wensen tot vanavond 18:00 uur aan mij door geven.


Een fijne dag. ;)



Creatieve Groetjes,



Rosalien




2 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

Was echt een geweldig leuk presentje bij mijn bestelling

Stampidoe@gmail.com zei

en vergeet te melden een schitterende kaart