donderdag 21 september 2017

Een Super Teamdag


Zo'n kleine 2 weken geleden hadden wij sinds lange tijd weer onze Teamdag.  Het is altijd lastig om een dag te plannen dat iedereen kan en deze dag waren wij dan ook met z'n vieren.
s' Morgen' s vroeg had ik gauw de tafel klaar gemaakt terwijl manlief de hond mocht uitlaten. ;)





Wat wij altijd doen is op zo'n dag is natuurlijk swappen. :) We maken een leuke creatie voor elkaar zodat we hieruit inspiratie op kunnen doen. Iedereen heeft zo zijn eigen stijl en smaak en dat is heel erg leuk om te zien. Zo kan je dus ook aan je klanten/workshoppers andere mogelijkheden laten zien.
Deze leuke creaties had ik gekregen.



Zijn ze niet geweldig? ik ben er erg blij mee. ;)


En dit zijn de swapjes van mij. De doosjes zijn versierd met het mooie designpapier Year of Cheer Specialty Designer Series. En deze heb ik afgewerkt met de Mini  Tinsel Trim ( mooi glitter lint  ).
In het doosje had ik een mini zakje M en M 's  gedaan.
Weet je nog dat ik een tijdje  terug vertelde dat de Halloween Detailed Gate Thinlits Dies ook kon  gebruiken voor andere gelegenheden?
Hier heb ik hem voor de kerst gebruikt. Ik heb een gedeelte van het hek op de tag gebruikt en nu heeft het een heel andere uitstraling. ;)






Omdat het zo lang geleden was dat we bij elkaar kwamen besloot ik iets extra's te doen en een swapje met een knipoog te maken.
Voor iedereen had ik een Survival Kit voor Demo's gemaakt. Gewoon een klein grapje tussen door. :)
Elk dvd doosje had een ander kleur designpapier.







En dit zat erin.




Ze vonden het super. :)


Maar ook ik werd verwend door de dames want ik mocht dit prachtige Thee set ontvangen. Zo ontzettend leuk. Het pronkt hier mooi op de kast. :)



Na de koffie met wat lekkers ( gemaakt door Annette, jammie lekkere chocolade muffins ) zijn we aan de slag gegaan met de Workshop.
Ik had een leuke techniek voorbij zien komen op de demogroep op Facebook en die moest ik gewoon met hun delen.
Deze techniek heet : de Eclips Techniek. Erg leuk om te doen.
Hier zie je onze uitwerkingen.






Inmiddels was het tijd voor de lunch en iedereen had wat meegebracht. We lieten het ons goed smaken. ;)
Laura was speciaal naar Duitsland gereden voor Duitse broodjes. Die wilden we toch???? lol.....
Ze woont een paar km van de grens en haalt ze daar altijd maar het was wel heel grappig toen ze dat zei....hihi...






De lekkere Salade had Geralda gemaakt en we hebben unaniem besloten dat ze die elk keer mocht maken....hihihi...De bak was ook heel snel leeg.


Na de maaltijd gingen we allemaal onze eigen ding doen en aangezien iedereen stempels etc. meegenomen had die een ander niet had zijn we elkaars spullen gaan gebruiken. ;)
Zo leuk om dan de reacties te horen over de producten waarvan men eerst zoiets had van wat moet ik er mee of vind ik niet leuk nu ineens een groot heb gehalte krijgen omdat men toch wel hele leuke dingen ontdekt wat je ermee kan doen....hihi...






Het was een super gezellige dag die we gauw gaan overdoen. :)


Nogmaals bedankt iedereen voor deze geweldige dag.



Lijkt het jou leuk om ook bij zo'n Teamdag aanwezig te zijn? Wij vinden het reuze gezellig om nieuwe Teamleden te verwelkomen.
Dus mocht je interesse hebben om in te stappen als demo neem dan gerust contact met mij op en dan vertel ik je er graag alles over. ;)




Creatieve Groetjes,



Rosalien

1 opmerking:

Jolanda Cuper zei

Geweldig zo jammer dat ik er niet meer bij hoor 😂