vrijdag 5 januari 2018

Sale a Bration Time

Het is Sale a Bration Tijd en ik wilde heel graag voorbeelden laten zien met de sets uit deze Catalogus.
Vandaag heb ik het eerste kaartje voor jullie.
Bij deze kaart heb ik 2 sets gebruikt. Namelijk de "Amazing You " stempelset en de "Celebrate You Thinlits Dies ".
Ik vind beiden helemaal super en dat waren ook meteen de eerste sets die ik wilde hebben samen met de Nederlandse set "Beste Wensen".



Gisteravond had ik een idee in mijn hoofd voor een snelle en simpele kaart. 
De combinatie wit/zwart/goud vindt ik super. :)
De tekst is uit het goudkleurig glimmer paper gestanst en de glitter spat er vanaf. :)
Als finishing touch nog zwarte en goude mini sequins erop geplakt en met de PL pen stippen aangebracht.


En hebben jullie een favoriet uit de SAB Catalogus?





Creatieve Groetjes,


Rosalien



Geen opmerkingen: