maandag 5 maart 2018

Mix and Match

Deze kaarten had ik gemaakt als voorbeeld voor de workshop afgelopen week samen met de kaart die ik al eerder gepost had.
Om de kaarten te maken hebben heb ik diverse stempel sets gemixt. Ik heb o.a.de sets Graceful Garden, In de Bloemetjes Zetten en Touches of Texture gebruikt.






Het inkleuren was heerlijk ontspannend om te doen, net als de achtergrond opbouwen.
In het begin denk je misschien van, ik weet niet wat het gaat worden, maar langzamerhand na diverse lagen komt het geheel tot leven. :)


Lijkt het jou ook leuk om eens een Workshop te doen en deze techniek of iets anders te leren?
Heb je nog geen demo en wil je graag een bestelling plaatsen, wil je meedoen met een Share of heb je vragen over een bepaald product?
Je mag mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl .
Ik help je graag verder.



Creatieve Groetjes,



Rosalien


Geen opmerkingen: