woensdag 14 maart 2018

Project Life

Voor dit jaar wil ik maandelijks een overzicht maken van alle gebeurtenissen. Het is altijd leuk om terug te kijken en te zien wat je allemaal mee gemaakt/gedaan  hebt dat jaar.
De basis van mijn album bestaat uit de  Petal Passion and More Card Pack met de bijbehorende stempels, designpapier, embossingfolder en embellishments. ( Voorjaars Catalogus )
En dit combineer ik met mijn andere spullen die ik in huis heb en hier mooi bij past.


Dit is een overzicht van Januari.




En Februari heb ik ook af.





En wat ook super leuk om te doen is je eigen project life kaartjes maken zoals je hieronder ziet. ( onderste 2 ) Ik heb mij laten inspireren door het bovenste kaartje.





Het is best druk papier dus ik probeer alles zo rustig mogelijk te houden.

Wat ik ook merk is dat het best lastig is om hier mooie foto's van te maken doordat de hoezen zo glimmen. Misschien moet ik de volgende keer de kaartjes er bovenop leggen. Eens kijken of dat beter uit pakt. ;) Ach al doende leert men. ;)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Ziet er zeer leuk uit Rosalien. En eindelijk planten. Haha. Geintje.