woensdag 7 maart 2018

You Always make me Smile

Ken je de techniek van maskeren al?
De poes, het kussen en de bank zijn allemaal losse stempels. Door deze techniek kan je zelf je eigen tafereel maken zoals ik hier op deze kaart gedaan heb.

Het werkt als volgt:

Stap 1 - Je stempelt de poes op de basis kaart en vervolgens nog een keer op een post-it  blaadje.
              Deze knip je uit en plak je op de poes op de basiskaart.
Stap 2 - Nu stempel je de kussen over de poes heen en ook deze stempel je nog een keer op een post-               it blaadje.
              Deze knip je uit en plak je op de kussen op de basis kaart. Nu zijn zowel de poes als de                         kussen beschermd.
Stap 3 - Nu kan je de schommel stempelen. Als je daarna de post-it blaadjes weg haalt zie je dat de                   poes met daarachter de kussen op de bank ligt.
              Nu kan je gaan inkleuren.





Deze keer heb ik alles in lichte pastel tinten gedaan maar de volgende keer pak ik wat fellere kleuren.
De stempel sets die ik gebruikt hebt heten  "Sitting Here" en "Awesomely Artistic".



Creatieve Groetjes,



Rosalien

3 opmerkingen:

gerrie zei


Wat een gave kaart heb je er van gemaakt Rosalien. En zo leuk die hangende bloemen erachter, goed idee.
Natuurlijk ken ik het maskeren, maar gebruik het eigenlijk weinig, toch hou ik van tafereeltjes, dus je kaart geeft me weer inspiratie. Ik dacht meteen aan de lente met die poes, die daar zo liefdevol is neergezet.

Sarah zei

Mooi! Altijd een toffe techniek!x

Nicole Parmentier zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Het doet me verlangen naar heerlijk rustige zomerdagen in de tuin!